Defneninannesi kokusu kötü köpek mamasına benziyor tadına bakmadım ama benim kızım henüz 2 bck aylık diye belki tat ayırt etmiyor mu acaba😂 sorun cıkarmadı. Ama sanırım bebelac bi tık daha iyiymiş sizin dediğinize göre sizin mama içerisinde hiç süt proteini barındırmıyormuş bebelacta hidrolize edilmiş tabi tam olarak ne anlama geliyor emin değilim:) bence deneyin bu mamayıda