Ruveyda Allah bagislasin Rabbim beterinden korusun. Onlar bizim tahmin ettigimizden cok daha gucluler. Ne minnak bebekler toparlaniyo o yogunbakimlarda. Aile için stresli bi durum ama sen uzme kendini sutun kesilmesin. Sutu stres cok etkiliyo. Bol bol sag gonder yavrucuguna senin kokunu alsin o sutleri ictikce yarasin minnosa :) bnm bebegim de 17gun kaldi yogunbakimda. Dogum yaptim pandemiden dolayi ne ziyaret edenim oldu hastane odasinda ne bebek vardi odada. Eve geldik bebek halaa yok karnimi tekmelerdi dogurdum karnimda tekme de yok. Noldu simdi diye bayagi bi eksiklik cekmstm hc dogum yapmamisim sanki gbi uzuluyordum. Kokusunu bile duyamadan dogurur dogurmaz aldilar. Yogunbakma da sokmadilar. 10Gun sonra emzirmek icin cagirmislardi sadece 2kez. O zmn bol bol koklamistm. Sen de kavusursun tez zamanda insallah Allahin izniyle saglikla sihhatle