Kızlar bebeğim bugün 4.ay bitti 5.aya girdi gaz enfeksiyon vs baya zorlu geçti ve kilo olarak baya geride kaldık emmeyi tamamen bıraktı bazen gece emiyo sadece sadece mama olarak ilerliyoruz mama da da iştahı çok yok 3 4 saatte Bi zorla 90 cc bitiriyo sizce ek gıdaya yavaş yavaş başlamalı mıyım lütfen yardımcı olur musunuz 🙏