EylulumKizim
Azatsmommy kızım 1 haftalıkken çağırdım. Koltuga karsıya bakar sekılde uc kısmına dogru oturttu benı sonra yanıma gogus hızamdan bıraz assada kalacak sekılde bi yastık koydurdu her hangı bı tarafınıza benım soluma koydu ustune de bebısı kolları kundak sekılde koydu sol kolumla bebısın sırtından boynunu kavrattı sonra sag elımle mememın kahverengı kısmı harıc kıyısından c seklınde sıkıstırıp bebısın kafasını memeye dogru getırdı bebıs agzını buyuk actıgında burnu acık kalacak sekılde mememe yapıstırdı. Bır yandan da 5 ml ya da 10 ml sırıngaya mama doldurdu bebısın agzı memedeyken agız kenarından agız içine hafıfce mama sıktı bu sayede bebısın emme refleksını calıstırdı . İlk 3 gün sırıngayla yandan hafıf hafıf mama akıttım ama dikkatli olun cok sıkarsanız mamayı ıslaklıktan meme ucu agzından kayıverıyor yudum yudum sıkın hatta yanınıza bir yardım eden olsn o sıksın agız kenarndan . 3 gün sonra sırınga yontemını bıraktım. Suan normal emıyor cok sukur ama benim de sütüm az😢 bol sütleriniz kolay emzirmeleriniz olsun inşallah🙏