Bebem son günlerde devamlı çığlık çığlığa. Tamam sesini keşfediyor da sonunda bazen ağlamaya başlıyo, korkuyo mu sıkılıyo mu nedir 😂 sabah 7 de uyandığında çılgınlar gibi çığlıklar atıyo. Komşular bu nası bebe diyodur 😂 sizinkiler nasıl? Bu dönem geçici herhalde dimi, cazgır olacak yoksa 😂