Canım benim de oldu. Süt kabarcığı deniliyor. Bir süre sonra acımaya başlıyor emzirdikçe geçer dediler ama ben sağarak veriyordum. Sıcak bez koyarak orayı yumuşattım. Biraz sıkmayı denedim çıkmadı sonra iğneyle ucunu delip o kabarcığı çıkardım. Yumuşayınca kolay çıkıyor. Korkulacak bir şey değil. İnternetten. bakıp bunları uyguladım geçti