Asya12 Aguline surubu Kullanan varmı bebegine kizlar .hemsire bugun onu denememi soyledi 3,5aylik oldu oğlum ama gaz tam gaz devam yan etkisi yokmuş .uykusuzluktan mahvolduk artık sabaha kadar ıkınarak uyanıp bagiriyor
Yagiz2626 Asya12 ben kullanmıştım hatta bi çok gaz icin damla kullandım ama faydasız 8 ay uykusuz kaldım
Mom299 Asya12 Brn kullandım.canım çok iyi bir şurup hem gaza hem bagırsak düzenlemeye çok iyi işe yarıyor benim bebegim kakasını ve gazını çıkartamıyor diye vermişti doktor hatta 2.3 defa verdim birdaha vermedim çabuk etki sagladı
Aesbyram Asya12 Canım her bebege etkisi faeklı oluyo kiminin kurtarıcısı oluyo kimine fayda etmiyo denemeden bilemezsin ben kullandım hiç fayda etmedi bıraktım doktor relactaz önerdi onu kullandım kullandıgım günün ertesi sabahı etkisini göstwrdi gaz sorunumuz bitti şükür yani bi dene kimide çok faydasını görmüş agulinenin
Asya12 Yagiz2626 her bebege her gaz ilacı iyi gelmiyor ne yazıkki bu 6.denememiz olacak nurse harveys in her çeşidini bile denedim buda olmasa daha bisey kullanmicam diyorum ama dayanamıyorum çok huzursuzlanıyor bir çare arıyorum bende
Asya12 Mom299 ayy insaalah bu akşam aldım ilk defa verdim etkisi çabuk görülüyormuş umarım rahatlar bebeğim. Kaka problemi de var ne yazıkki günlerce yapmıyor. Doktoru 3gunden sonra uyarabilirsin sıkıntı verirse demisti ama benimki 2.günde fena oluyor
Mom299 Asya12 Uyarma işini bende yaptım Zeytin yaglı çubukla cubuguyla işe yarıyor ama alısır bizaman sonra diye bırakmıstım ben sonra agulini verdikten sonra şükür yapmaya başlamıstı yaoar merak etme senin kşde çok işe yarayan bir şurup
Asya12 Aesbyram relaktaz da kullandım bitti tekrar almadım aslında iyi geldimi gelmedimi anlayamadım onu daha 15gunluktu başladığımızda ozamanlar bukadar gazi yoktu bm ve meme emiyordu şimdi memeyi bıraktı sadece mama hipp combiotik kullanıyoruz ama yine de gaz oluyir