Neslihanbudak Sevgili anneler 3 aylık bebeğim var,burnumuz sürekli tıkanıyor izotonikle gün içinde açıyorum fakat bunu da yuttuğu içim balgam olarak dönüş yapıyor öğürüyor çıkarmak için siz neler yapıyorsunuz bu sorınun önüne nasıl geçiyorsunuz?
ftmyrc Neslihanbudak 1 buçuk aylık bebeğim gün içinde 1 sefer aspiratörle açıyorum yine hırıldıyor doktorum da 6 aylık olunca bakarız şimdi bişi yapamam dedi beklemedeyiz yavrum zor nefes alıyor
Sedaaras09 Neslihanbudak mrb canım serum fizyolojik diye bisy duydum tıkalı burnu açıyormus bı araştır istersen rabbim yavrularımıza şifa versin aminn😔
CankizimRavzam Neslihanbudak tek care serum fizyolojik canim hemen rahatlatiyor 5 lirami ne paketi bide bebek siringasi al bebegini dik pozisyonda esin tutsun veya yakinin burnunun tek deligine sık zaten digerinden cikiyor benim kizda 10 ay 7 gunluk 2 ayindan beri kullaniyorum
Sedaaras09 Ay benimki de 5 aylık grip olmuş dayanamıyorum ya burunları dolu fıs fıs gibi bisy var onunla mukusları çekiyorum hırlıtısı için arkasına sıcak havlu koydum bilmiyom daha napiyim çok uzlüyom ya bı avuç canlar rabbim şifa versin 🤲