Allah şifa versin bir süreç olarak düşünün korkmayın Allah’ın izniyle geçer inşallah. Bizde 40 günlük bebeğimle Eylül ayında atlattık. Hiç ilaç içmeden bol meyve bol su hergün bir limon sıkıp içiyordum bebeğime test yapmadık ama bir gün o da ateşlendi ateş düşürücü verdim geçti. 22 gün 2 maske üst üste hiç çıkarmadım sizde maskesiz bebeğinize yaklaşmayın