Seherliva29 sakin olun öncelıkle çok geçmiş olsun bende yenı atlattım 3 bucuk aylık kızım var benmde cok gerekmedıkce besleme bakım ağlamadığı sürece surecı atlatana kadar uzaktan ilgi gösterın aldığınızdada öncesınde muhakkak ellerınızı yıkayın dezenfektan kullanın ve zor oluyor maskeyle durmak ama korumak için 2 3 maske üst üste takmanızı önerırım kızıma bır şey olmadan atlattık çok şükür umarım sızde tez zamanda atlatırsınız