Kızlar selam. Benim bebeğim 3 günlükten itibaren sadece formül sütle beslenmeye başladı. 28 günlük şuan internetten baktım günde 6_7 kere 1 aylık bebeğe yeterli beslenme aralığı diyo. Benimki her 2 saatte bir(gecede devam) 60 cc içiyo bebelac nutrikonforr mamasını kullanıyoruz. 12 13 kere 60 cc içmiş oluyo 24 saatte çokmu acaba? Acıkıyo ağlama krizine giriyo 2 saati geçirmiyo hiç yani