Gaz sansıcı, kabızlık, uyumama derken şimdide meme diye can atan çocuğum memeye gelince basıyor çığlığı ağlaya ağlaya bi hal oluyor. Hepsiyle başa çıkmaya çalışıyorum fakat bu meme reddi beni yıktı. Sanki çocuğun istemiyor gibi beni. Ne olur geçiçi diyin ya. Ne yapacağımı artık şaşırdım. Annelik çooooookkk zormuş 😟