Selam hanımlar aslında çoktandır bu sırtımda belimde ağrılar var ama doğum sonrası biraz iyileşince doktora gitmek ilaç almak istiyodum ama olmadı corona başladı. Eve tıkılıp kaldık korkudan hastaneye gidemiyorum geçen yıldan beri. Şu virüs dönemi hastaneye gidip muayene, sonra röntgen, kontroller vs derken oralarda çok zaman geçirmek istemediğim için erteleyip durdum. Ama ağrılar beni rahatsız ediyo. Günlük hayatımı etkiliyo. Eczaneden alınabilicek gerçekten rahatlatan bi krem vs tavsiye var mı. Ya da doğal bi çözüm?