mombunny Kızlar kurutma makinesi almayı düşünüyorum? Arçelik ‘in kullanıp memnun kaldığınız modeli var mı
Aktifannem mombunny Tüm beyaz eşyalar bir yanaaaa kurutma bir yanaaa ❤❤❤❤ ARÇELİK 3886 KT A+++ modelini kullanıyorum. O benim herşeyimmm😄💪❤ beste bile yaparım şiirler yazarım o kadar seviyorum kurutmasız olmazzzz❤
SedefLina mombunny önce sandımki saç kurutma makinesi 😂😂 öneri yazıyordumki sonra bi an durdum düşündüm ve dedimki “sedef sen çok uykusuz kalmışsın ne saçı ne kurutması, tabiki çamaşır kurutma makinesi o “ 😂😂