Elifzeynep 3 ay 2 günlük bnm de 2-3 gündür sütümde azalma var hissediyorum gündüz emziriyorum gece 12 gibi boşaltırdım kalanı 2 göğüsten 120-150 çıkardı 60 zor çıkıyor 2 gündür :(( gece emzirmedim halde sabaha hiç dolmuyor 🤦🏼♀️😞 yememe içmeme özen göstermeme rağmen resmen birden azaltı.gün içinde bile bir sonraki emzirmeye kadar dolgunduk olurdu hiç dolmuyor gibi 😭😭😭 terbiye olması demek bu mu