Bebeğim normalde gün içinde aktif olur, hatta huysuzluk eder şu an 39 günlük ama bugün hep uyudu ve normalde 15-20 dk emerdi ama 5 dk emip bırakıyor ve 2-3 saat uyanmıyor uyanınca da yine 5 dk emip dalıyor. Normal mi bu? Çok korkuyorum bir şey olacak diye ilk bebeğim ve hamileliğim çok sıkıntılı geçmişti o yüzden ekstra korkuyorum