Gerçekten cildiracagim kızlar lütfen yardım edin 4 buçuk aylık bebeğim gece saatte bir uyanıyor daha 20 gün öncesine kadar akşam sekizde uyur 12 de bi emziririm sabah 5 ye bir daha emzirirdim 7 buçuk gibi uyanırdı gündüz uykuları zaten hep kısaydı ama artık saat bası kalkıyor sebebi ne olabilir yardım edin atak da bitti sayılır emmesinde problem yok kilo alımı iyi bi ara kakasi problemdi ama o da düzeldi hiç gaz problemimiz olmamıştı geceleri Gazi oluyor havalar soğudu belki ondan uyanıyordur diyorum ? Bir de yeni kan damlası almaya başladı karnını mi agritiyor diye düşünüyorum kafam çok karışık eşim askeri personel yoğun çalışıyor gurbetteyiz yardım edenim de yok çok zorlanıyorum 😢 bir fikir verin