Aysemcan kim ne söylediyse yaptım. Pekmez, tahin, malt içecekleri, çaylar vs. Sağıyorum 20 cc bile çıkmıyor. Başka bir önerisi olan varsa yardımcı olabilir mi? Lütfen ilk çocuğum ve anne sütü almasını istiyorum
mahi_devran Aysemcan humana stil tea denedin mi. Anne süt arttırıcı çay. Hatta sütü kesilen biri bile tekrar sütü gelmiş bununla. Etkisi olabilir. Onun harici evde hemen yapabileceğin bulgur pilavı, bol su, kimyon kaynat iç bide. Emin ol artıcak stres yapma üzülme 🤲🏻
ElifAlmila55 Aysemcan hiç bi şekilde artmıyorsa ben kullanmadım ama içenler arttığını söylüyor ve emzirme danışmanı hep onu öneriyor rekolac trendyolda veya eczanede var belki deneyip fayda görebilirsin birde solgar brewer’s yeast b12 vitamini bunuda çok kullanan varmış.
Ef24 Bol su. Hurma, kuru incir. Buradaki anneler bulguru çok tavsiye etmişti. Biraz da psikolojik olduğunu düşünüyorum ben stres yapmayın olumlu düşünün 🌺
mahi_devran Aysemcan bir cezve suya bir silme tatlı kaşığı koyabilirsin çok da koyma içemezsin ağır olur. Ama çok iyi gelecek gece içip yat sabaha görürsün faydasını inşallah
Rezoo Havalar soğuk olduğu için su tüketiminiz az olabilir. 3-3 buçuk litre su içmeye dikkat edin. Hurma kuru incir dut kurusu gün kurusu bunları yiyebilirsin aynı zamanda şekersiz hoşaf da yapabilirsin. Dereotu ye mutlaka. İnce bulgurdan pilav yap biraz lapamsı oluyor mümkünse et suyuyla yap üzerine kimyon dök yanında yoğurtla ye. Soda ayran da süt yapar. Ceviz badem gibi yağlı tohumlardan ye mutlaka. Bir de sütün miktarı kadar kalitesi de çok önemli. Bu yazdıklarım besin değerini arttırıyor. En en en önemlisi de “sütüm yok/sütüm az/ sütüm yetmiyor “ gibi cümleleri hayatınızdan çıkarın. Hemşiremiz bana çok güzel birşey demişti “SÜT MEMEDEN GELİR AMA HORMONLAR BEYİNDEN SALGILANIR” o yüzden stresten uzak durun. Sütüm yetiyor bebeğim doyuyor diye düşünün. Benim yarım saat sağmama rağmen bir damla bile gelmiyordu. Bu dediklerimi yaptım Bebeğim şimdi aylık 1 kilonun üstünde alıyor. Allah yardımcınız olsun 🙏🏻
Aysemcan Rezoo galiba suya çok dikkat etmiyorum onuda ölçülü takip edeyim. İnş işe yarar. İnsanlar sütümü sorgulamasa belki daha rahat ederimde işte dış etkenler malesef
mahi_devran Aysemcan sen kimseyi takma sadece bebeğine bak alabildiğince kucağına al hep göğsünde dursun. O çektikce sütün olucak. Başkalaryla mümkünse görüşme canım küçük şişe sular oluyo 20li paketlerden bimde filan eşin onlardan alıp yatağına başucuna koysun. Yanında hep şişe su olsun gördükçe içersin. Yoksa kalk mutfağa git sürekli su koy, zor. Olmuyo insan unutuyo. Başucunda şişelerden olsun hep