Kızlar 10 gündür göğsümde bir şişlik beyaz beyaz noktalar vardı 3-4 gün o göğsümle çocuğumu emziremedim bugün pompayla sağmaya çalıştım süt damla damla geliyor önceden baya iyi gelirdi bide elimle masaj yaparak sağdım ki yumurta sarısı gibi birşey çıktı bu durumu yaşayan ya da Bilgi sahibi olan öneride bulunacak olanınız var mı acaba ?😕