Merhaba sevgili anneler,bebeğim 5 aylık. En büyük sorunumuz uyku😔 Gündüz uykuları yok denecek kadar azaldı ve gece uykuları milyon kere uyanıyor sürekli emziriyorum.. Tam düzen oluşacak gibiydi ama ann başka şehirde yaşıyor onun yanına geldim 10gundur annemleyim bebegim resmen huy değiştirdi. Şöyle ki her sese uyaniyor ve ayakta salliyorum. Sallayıp bırakırsam anca 5-10 dk uyuyor sonrası mizir mizir uykuyu alamadığı için. Uykuyu bari alsın diye ayakta bekletiyorum 1 bucuk-2saat.. uyandikca sallıyorum sonrası o mutlu ben iptal.. eve döndüğümde bu ayakta bekletme işini bıraktırmak istiyorum şuan hala böyle.. Ay yazarken bile içim karardı çünkü çok yorgunum 🥺 birde fıtık başlangıcı çıktı ki ben de sormayın gitsin!😫