Nohutannesi Kbryzr90 bize oda olmadı ya aşırı kabız yaptı kesmek durumunda kaldık.zaman gerek sanırım ve sabır🤷♀️
Derin14 Hepinize çok teşekkür ederim söylediklerinizi dikkate alıcam paylaşmak fikir almak çok iyi geldi❤️🙏🏻
Blndla Bebeğiniz emerken 5 dk sonra itme ağlama sorunu oluyor mu? Kaldırıyorm gazını cıkarıyor kusuyor sizinki oyle mi acaba?