Merhaba kızlar, 8aylık bebeğim ilk aylarında alerji sebebiyle çok ağlıyordu, kucağımızdan ayıramıyorduk. Dolayısıyla kucakta sallanarak uyumaya alıştı. Beşikte sallayarak uyumaya alıştıramıyorum, yatırınca oturma pozisyonuna geçmeye çalışıyor. Kilo artışı sebebiyle kucakta sallamak artık çok zor oluyor. Tek bakıyorum kızıma, virüs sebebiyle dışarı da çıkamıyoruz. Zaten çok bunaldık aylardır, bir de fiziki yorgunluk çok ağır geliyor. Öneriniz varsa paylaşmanızı rica ederim.