Merhaba arkadaslar ben kendi çapımda bebeğime uyumayı öğretmeye çalısıyorm size danısmak istedim sizce basarılı olacak bir yöntemmi acaba? Bebeğimi doğduğundan beri ya emerek ya ayağımda sallayarak uyutuyorum ama artık 11 aylık hem bana zor hem de artık büyüdü kendi uyumazı gerek. Gelelim yönteme. Uyku saatlerini biliyorum önce uyku düzeni oturttum. Sbah 9 veya 9 buçuk . Uyanıyor 12 de öğle uykusu mesela 1e kadar uyur. Sonrasında 5 te uyuyor ya 40 dakika ile bir saat arası. Sonrasında aksam 9 da yatağa giriyoruz. Isıkları kapatıyorum yanına uzanıyorum sarılmaya çalısıyorum tabi o çok aktif oluyor heryere saldırıyor benim üzerime çıkıyır falan ben sadece sarılıyorum öpüyorum artık böyle uyuyacağız anncim falan diyorum. Kalkınca yanımda yatırıyorum. Çoraplarını çıkarıyor falan ondan sonra 1-1bucuk saat sonra kendisi uykuya dalıyıor. Ama gündüzleri kesinlikle uykusuzluktan artık görseniz ayakta duramıyor ama kesinlijle gözlerini kapatmıyor bugün 1 bucuk saat denedim. 2 kere memeden çekiyor anında uyuyor. Böyle denedğimden beri sanki geceleri daha az uyanmaya basladı . Ne dersiniz basarılı olabilir miyim