Ayse0403_Uygar Sevgili anneler bebegim 8 aylik sol goz kapaginda bezelye buyuklugunde siskinlik olustu doktor mobil kist dedi ve operasyon olmasi gerekiyor dedi narkoz alacagi icin cok endiseliyim acaba boyle bir olay yasayan varmi 😭
bertn Ayse0403_Uygar kuzenim de oldu aynısı alındı suan sıkıntı olmadı daha yeni doğan bir haftalık bebekler kaç ameliyat oluyorlar iyi tarafından düşünün insallah birsey olmayacak allah acil sica versin
Annee1 Ayse0403_Uygar merhaba oğlum iki yaşında sağ göz kapağında tesadüfen farkettiğim şişlik var dışardan hiç belli değil dokununca anladım sivilce boyutunda gibi 2 tane doktora götürdüm şalazyon dedi hiçbir kızarıklık ya da başka bişey yok. Bebeğinizin durumu nedir sizde ki durum da benim bahsettiğim gibi birşey miydi ?
Dmrcnn Ayse0403_Uygar ben bunu kendim yaşadım lokal olarak uyuştruyorlar bnm iki gözmdede vardı aslında zararsızlar fakat görüntü olarak ameliyat olmuştm baya belli oluyordu. Ama keşke amelşyat olmasaydım demiştim iyileşme süreci beni çok zorladı. İnşallah bebeğiniz hemen toplar