5 ay 8 günlük bir oğlum var. 1 aydir uyumuyor. Ne gece ne gündüz. Geceleri bile saat başi uyaniyor emmek istiyor. Gunduzleri desen 10dakika uyuyup uyaniyor. Okadar yoruldum ki, napicagimi şaşırdım. Ataktir gecer dedim ama 1 ay oldu. Randevum vardi eşimin testi pozitif ciktigi icin doktorada gidemiyoruz. Neden uyumuyor bebeğim. Kendimi çok kötü hissediyorum. Benden başka kimsede uyumuyor zaten. Şu saat oldu kollarim koptu hala uyumadı. Yoruluyorum. Sonra kiziyorum saglikli bir bebegin var nekadar nankörsün yakınıyorsun diye..Ama uyumadikca bende dinlenemedikce mutlu olamiyorum.