Herkese merhaba!
bebegim emmeyi birakti 2 ay falan once cok ugrastim uykuda emzirmeye calistikca agladi. Bende gecen hafta cok grip oldum sadece antibiyotik ile atlatmaya çalıştım ama olmadi mecbur grip hapi ictim. Yarım tablet kadar 8 tane falan. Simdi bebegimi bakalim napcak diye gogsume aldim sormaya basladi. Sütüm cok cok az Bir yemek kasigi anca cikar. Ama ben gogsumde biraz dursun o duyguyu tekrar yasamak istiyorum. Kullandigim ilaclarin zarari olur mu etkisi gecmismidir. 1 haftadir kullanmiyorum.