gmzeylul Merhaba geçmiş olsun. Benim de 2. Testim pozitif çıktı. Doktorlar 10. günden sonra bulasılıcığı kalmıyor, ölü hücreler olduğu için tekrar pozitif çıkabiliyor demişti. 10. günden sonra çıkabilirsiniz demişti. Merak etmeyin inşallah hiçbir şey olmaz.