İyi akşamlar kızlar. 4 buçuk aylık bebeğimin burnu akıyo hapşırıyor öksürüyor. Yaşadığımız yerde havalar birden soğumaya başladı grip oldu galiba. Mahallemiz covid nedeniyle karantinada hastaneye, sağlık ocağına götürmek hiç içimden gelmiyor evde yapabileceğim bir şey var mı? Bebeğim burnunu çektikçe benim içim gidiyor 😔