Bir yazıda okuduğum kadarıyla bebeğin ağzı sıcak sonra emmeyi bırakınca ortam havası daha soğuk olunca (mükemmel anlattım dimi🤭) ondan oluyormuş. Bir kere başıma geldi göğüs ucunu emzirdikten sonra sıcak tutmak lazımmış. Çok acımıştı benim de ama 2 günde geçti. ( ben biraz köpek canlıyım da ) 🙄🙄