Annebali_11 Bebeğim devamlı kabız oluyo her yolu denedim hep ıkınıyo zorlanıyor maflor damla kullanan var mı doktor onu verdi birde osmolox şurup ama şurup içiremiyorum ne yapabilirim ltfen yardım edin
Tugce5540 Annebali_11 aynı sorun bizdede vardı 2 hafta önce hastanede yattık kanda mikrop var Dı o sebepten orada kabız olmuştu hemşire lavman verdi onu eve getirdim lavmanı inan bana o kadar rahatladıki bu akşam benim kızımda kabız olmuştu ayyy o yaptılça ben rahatladım eczaneye sor bacım belki satıyotlardır bebek lavmanı
bitanem123 Bızede doktor duphalac şurup vermişti normalde 10 gunde bie bız yaptırıyoduk şuruptan sonra 2 haftada 2 kez yaptı diğer şurubu ve ilacı kullanmadım bilmiyorum sütünüzle karıştıırıp verin belkide tadını beğenmiyor
Annebali_11 Tugce5540 evt biliyorum ondan da yaptım o yakıyor cannını acıtıyor cocugun hem önermiyolr doktorlar onu her gün yapamam lavman 😕