Bende aldım kızım 5 aylık 4+ aldım ama hala yapılışını çözemedim gitti arkada yazdığı gibi de içime sinmiyor çok cıvık oluyor sanki ne biliyim öğrenemedim gitti biberona yapıyım dedim yapılıyormuş çalkalıyorum altında tortu olarak kalıyor bir türlü mama olmuyor sanki su tadı var 🤔