ipekayann Merhabalar, pişiğin geçmesi için bez ve pişik kremini değiştirmeyi düşünüyorum. Önerilerinizi bekliyorum
Nur3452 ipekayann benim bebeğimde yenidoğduğunda bez değil de ıslak mendil pişik yapmıştı. Pamuk kullanmaya başladım geçti. Sadece bezi değil de ıslak mendili de değiştirin isterseniz pişil kremi için de sudo krem veya bepanthol çok iyi
limonlukarpuzzz ipekayann hangi bezi kullaniyorsunuz. Yeni doğduğunda kizimdada oldu hemen degistirdim bezini normale donmustu birde islak mendil kullaniyorsaniz oda yapabilir. Pamuğu islatip silin bir süre
bself33 ipekayann bende çeşit çeşit bez ve pişik kremi denedikten sonra evb baby bezine geçince rahatladım pisigide geçti
Minikmucizem_ Bızde yenı dogdunda pısıkle cok ugrastık butun bezlerı denedık premıum care yaradı sadece pısık ıcınde sudocrem ve travazol yesıl krem karıştrp surdum 2 gune gectı