motherthea biraz önce başka bi arkadaşa yazmıştım aynısını yazıyorum benim bebeğim 2,5 aylıkken ikimizin testide pozitif çıkmıştı bende huysuzluk ve ateş şikayetiyle götürmüştüm bu dönemde önemli olan önce senin moralini bozmaman merak etme onlar çok kolay atlatıyor sen iyi ol ki bebeğin iyi olsun bebeğini bol bol emzirmen gerekiyor kakasını yaptıkça atar demişti doktor yani çok yaparsa üzülme emmiyorsa sağ ama biberonla çok zorda kalmadıkça verme kaşıkla ver ben yaptım o hatayı şimdi meme reddi var bebeğinin ateşine çok dikkat et bide nefes alışına sende bol bol su iç meyve ye bebeğin çok uyumak isteyebilir panik yapma ateşine ve nefes alışlarına dikkat et 3 4 güne geçecektir onlar bizden daha güçlü