Melekler 1 yaşına kadar mı kullanılıyor kızlar 1 yaşına geldik biz. Sidefer ve coledan-d kullanıyoruz
bett12 bende bişy sorablr miym acaba bebeğim 2 aylık bizim kullanmamkz gereken bişey varmı ki doktor ya da sağlk ocağında herhangi bişy söylemediler bana sanırım kullanmam gerekiyorsa kendim isteyecem 🙄
Nursu94 Demir ilacı 4. Aydan itibaren kullanmanız gerekiyor. D vitamini ise 10 günlükten itibaren. Saglik ocağının vermesi lazım.