1 hafta önce taktırdım.Çok korkarak gittim canım yancak falan kendimi yiyip bitirdim.Keşke hiç düşünmeseymişim vallahi.Doğumdan sonra taktırdım ilişkiye girmeden,ama şunu söyliyim doğumdan sonraki ilk ilişki bile spiraldn fazla acıdı.Yani spiralin acısı sızısı yok kendinizi kasmadığınız sürece.Bi alet yerleştiriyorlar ilk önce,o da çok kalın değil zaten maksat aletin içerisinden spirali içeriye doğru ilerletmek.Sonra doktor bana dedikş bişy hissediyor musun? hayır dedim hiçbişy hissetmedim asla.Ama aşırı rahat bırakmıştm kendimi.Kasarsan fazla acır dedi doktr.Bişey hissediyomusun diye sorduğunda meğer takmış spirali haberm yoktu 2 saniye falan anca sürdü takması.Az biraz acı hissettiysem o da aleti içeriye doğru ittirmesinden dolayıydı.50 gün boyunca Hiç ilişki olmadığı için zorlanmıştm biraz kendimi rahat bırakınca geçti☺️