1 ay 6 günlük bebeğim var emdikten sonra kusuyor gazini çıkaramıyor bazen bazende çıkarırken kusuyor fışkırarak doktora söyledik fizyolojik reflu dedi ama reflu den suphelendim bende hırıltı oluyor uyurken bulantısı oluyor sık sık kusmuyor bu akşam arttı acaba usuttummu reflumu😓