senemyavas 4 aylık bebekler neler yapar? Nasıl aktiviteler yapılmalı? Neleri öğrendi bu zamana kadar? Hadi 4 aylık bebek anneleri 🤗 bebeklerimizin neler yaptığından bahsedelim 🖤
bsraaa19 senemyavas bizde 4 ay 10 günlüğüz yazılanların hepsi bizde de var bugün aşımızı olduk çok azıcık meme reddettik ama şimdi iyiyiz çok şükür 🙏🏻 oyuncak konusunda nelerle oynatıyorsunuz nasıl oyuncaklar aldınız ?
CansuveCan 🧿Bol kahkaha 🧿bol el emme 🧿nesne tutabilme ve tabi ki ağzına götürme 🧿Diş kaşıyıcı aldım güzel oldu 🧿yüz üstü yatırdığımda kafasını kaldırıp etrafa bakıyor ve kendini itmeye başladı 🧿yavaştan oturtuyorum gün içinde 🧿TV izlemek istiyor ama engel olmaya çalışıyorum(az izliyor yine de) 🧿salyalar aldı başını gitti 😂 Maşallah canlarımıza 🧿🧿🧿
senemyavas CansuveCan maşallah maşallah ☺️ benim ki aşırı sinirli, sabırsız ve çok heyecanlı hiç kucaktan inmiyor. Hiç yatmıyor diyebilirim 😅 yüz üstü yatırdığımda bacaklarıyla çırpınıyor ama kollarını kullanamıyor daha çok zayıf kalmış kolları bacaklarına göre 😬 bide şimdi tükürmeyi öğrendi büüü diye ses çıkarırken tükürüyor baloncuk yapıyor 😅
Lina3705 CansuveCan nasıl oturtuyosunuz mesela kucaktamı yoksa koltugamı kac aylık bebişiniz tam 4 aylık mı
CansuveCan senemyavas maşallah ona 🥰 gündüz uykularımızı 2 saatte bir yapmaya çalışıyorum bazen oluyor bazen olmuyor. 15-20 dk uyuyor😂 emmek desen meme reddi yaşadık mama takviyesine başladım zaten 20 gün sonra işe başlayacağım o yüzden pek zorlamadım meme + mama gidiyoruz 🙏🏼 Dudak emiyorduk geçti şükür korktum dudağı ince kalır vs dediler 😂 çıngırakları var onlarla oynuyoruz çok gıdıklanıyor gıdıklıyorum ayna karşısında sohbet ediyoruz öyle geçiyor günlerimiz şuan🧿❤️
senemyavas CansuveCan benim işim biraz zor emzik ve biberon kabul etmiyor sadece meme 😔 haliyle mama da kullanamıyorum. Göğüs uçlarım sürekli yara oluyor haliyle
CansuveCan senemyavas lansinoh öneririm ben onu kullandım hiç yara olmadı. Emzik doğduğunda verdi annem o yüzden problem yaşamadık. Biberon alması benim için çok iyi Allah’a şükür çünkü işe gidince çok zorlanırdım😕 uykuya da ayakta sallayarak uyutuyorum ona da yapacak bir şey yok hepimiz öyle büyümedik mi 🤣
Cnn-D-Lina senemyavas swnin yerinde olmak isteyen kaç anne var meme reddi yaşayan biri de benim bunlardan 🙁
Bsrbsrr senemyavas ay benimki de ne emzik tutuyor ne biberon doğduğu gün emzik verdik yine de almadı almayan almıyor ne yapalım bu geçtiğimiz ay meme reddi yaşadım ama sadece memede uyuyan bir bebeğim var ne kadar zor bir uyku gerilemesiydi öyle felaket gibi ezdi geçti beni 😂 meme almadan uyuyamıyor ama memeyide reddiyordu kafayı yiyecektim döndük yine memeye bakalım hayırlısı
senemyavas CansuveCan uykuyu da sadece memede 😔 valla gümüş kapak, lansinoh, kalkan hepsini kullandım kullanıyorum.. 2 saat memede olunca uykudayken de meme arıyor bulamayınca uyanıyor geri veriyorum çok acıyor, emzik olsaydı verirdim tamam ama olmuyor işte 😢
CansuveCan senemyavas hadi ya. Allah yardımcın olsun canım o zaman☺️ Hepsi geçecek, her şey çok güzel olacak inşallah🙏🏼
Ebrulig senemyavas aaaa aynı ben🤣 Bebeğim 44 günlük gazı olunca özellikle acısını memeden çıkarıyor sürekli yara oluyor, çatladılar da. Doktor 20 dkdan fazla meme vermeyin dedi, şuan ona uyuyorum. Normalde 1 saat 10 dk aralıksız emzirdiğimi hatırlıyorum
CansuveCan senemyavas bende bende 😂 sürekli hayaller kuruyorum bir de seneye tatile gidelim mi dediğimde kahkaha atıyor oğlum bayılıyorum O haline 😂 bugün markette gördüm bebelac kavanoz püreler var 4 aydan itibaren diyor. Ben işe başladığım zaman başlarım büyük ihtimal yavaş yavaş vermeye. Tabi evde de kendim bir şeyler yaparım 😂
CansuveCan Cnn-D-Lina canım bende yaşadım geçen hafta hiç zorlamadım daha çok reddedermiş. Uykuluyken emzirdim gece zaten hep emziriyorum ama gün içinde emme süresi 5dk olunca içime sinmiyor mama da veriyorum istediği kadar içiyor zorlamıyorum gerisini. Ama stres yapma zorlama bebeği 2 gündür gün içinde de almaya başladı meme eskisi kadar reddetmiyor
senemyavas Cnn-D-Lina biliyorum bende çok yaşıyorum tutup tutup çekiyor. Elleriyle göğsümü ileri ittiriyor kafasıyla geriye ittiriyor. Bildiğin ucunu kopartacak çok az kaldı. Çığlık çığlığa resmen. Kucağımda evi gezdirirken emziriyorum mecbur. Zıplayarak sallayarak yatarak vs hepsini denedim. Bizimki çok meraklı olduğu için TV ünitesindeliler çok dikkatini çekti. Onları incelerken sesi çıkmadı. Bende her reddettiğinde alıyorum kucağıma Bi salonu gezdiriyorum. Sonra TV ünitesine sırtımı dönüp hafif hafif sallıyorum sakinleşiyor emiyor.
senemyavas CansuveCan ne zaman işe başlıcaksın ben +6ay ücretsiz izin de kullanmaya başladım mecbur hiç bırakmak istemiyorum 😔
senemyavas Ebrulig valla derin uykuya geçmesi için o memede olması şart, 😅 değil 20 dk 2 20 dk dursa durur. Kendimi emzik gibii hissediyorum 😝
Ebrulig senemyavas Bizimkide öyle ki emzik niyetine kullanıyor ama izin vermemeye çalışıyorum tek gaz sancısı olunca izin veriyorum ağrısı ciddi anlamda hafifliyor😢 Bir yandanda sık beslediğimden tekrar gaz oluyor. Sonsuz bir döngü
CansuveCan senemyavas 27sinde işe başlayacağım(30gün heyet aldım uzattım) üzerine 13 gün yıllık iznim var yanacak onu kullanacağım. Polis memuruyum ben ücretsiz beni çok zorlar o yüzden çıkamayacağım maalesef 😞
senemyavas CansuveCan beni kısa çalışmadan yararlandırabilirler Bi ihtimal ben normal asgari ücret üzerinden alıyorum zaten de. Belki sende de yaparlardı konuşsaydın Bi