Efeninannesiii_ Nolur acil yardim edin ogkum oyun oynarken düştü dudağı böyle okdu ısrarla annem gitmeyelim hastaneye diyor kesik gibi nolur bı bakın napicam şaşırdım
Tinkipinki Efeninannesiii_ geçen kızım aynısını yaptı dişleri dudaklarını kesmişti morardı ve kanadı. Korkmayın. Kanayan yere az birşey peçeteye sıvı yağ döküp bastırın bebiş iizn verirse buz uygulayın çok şişmesin. 2 3 güne geçiyor. Kanama durumu nasıl fazla mı ?
Esraraz Efeninannesiii_ bizde de oldu bisikletinden düştü kesildiği için kanadı sonra geçti sonra şişi oldu doktor bir sıkıntı olmazsa getirmeyin dedi ertesi günde şişi indi bir kaç güne de yarası geçti bir sorun olabılecek gibi değil ağrısı olur sadece biraz.
CemreKerem35 Efeninannesiii_ dudak çok kanlı bir bölge hemen kızarır şişer hatta kanasa durmasi çok zor olur korkmayın panik yapmayın. Benzer bir durum yaşadık bizim kanamisti hatta çok korkmuştum ama bir şey olmuyor sadece bir süre şişiyor .
Yusun Efeninannesiii_ gecmis olsun cnm da korkma bunda bsy yok anneler soguk kanli olmak zorunda panikleme cocuktur duser ne hastanesi
Bendeanneoldum Efeninannesiii_ çok önemli olduğunu düşünmüyorum ama siz yinede içinizn rahat etmesi için doktora gidin isterseniz geçmiş olsun 💐
Efeninannesiii_ Tinkipinki çok teşekkür ederim Allah razı olsun merak edilecek bişey yok gibi görünüyor biraz panik oldum ilk defa böyle oldu
Efeninannesiii_ CemreKerem35 biraz panik oldum ama siz sayesinde sakinlestim şükür kanamasi yok olmadı gibi bişey çok az diyebilirim
CemreKerem35 Efeninannesiii_ rahat ol canım inan ben de çocuk düştü bı kaldırdım ağzı kan içinde elim ayağım titredi zor topladım kendimi sonra arkadaşım aradı o sakinlestirdi benim kızımda da oldu korkma sadece şişer falan dedi cidden de öyle oldu 🧡
gozde__ Efeninannesiii_ dişi kesmiş annesi biz de yaşadık benzerlerini . Geçer inşallah panik yapma 🌹
brokoli Efeninannesiii_ basini carpmadiysa, durmayan bir kanamasi yoksa gitmeyin bence. salgin zamani, cocugu hastane ortamina hic sokmayin bosu bosuna suan