Sule77 canım, bunun için uzman olmaya gerek yok. Nerden araştırırsanız araştırıın, tabi her doktor farklı şeyler söyler bu başka. Eğer bebeğin kilo alımı gayet iyise ve hatta ayına göre bir tık üsteyse emzirme danışmanları, uyku eğitmenleri, uzmanlar hepsi genelde aynı görüşteler. Yani bunu kendimden uydurmuyorum benimmde bebeğim var. Gece beslenmesini 7. aydan sonra yavaş yavaş kesilmesini ömeriyorlar. Özellikle 9. ayda artık gece beslenmesi bitmiş olmalı. Her hangi sağlık sorunu olmadığı sürece. Çünki bebeklerin uykusu da pnemli. 7. ayından sonra bebekler acıktığı için değil, alıştığı için uyanıyorlar. O yüzden kesilmesini öneriyorlar. İaterseniz detaylı şekilde araştıra bilorsiniz