Kızlar geçenlerde kayınvalidemlerde oturuyoruz eşimin dayısı falan var. Dayısında bi öksürük vardı eşime dedimki bu corona olmasın aradan 1 saat geçti bi telefon dayısına 3-4 gün önce görüştüğü biri corona çıkmış arıyor dayıyı ben coronaymışım senlede görüştük dikkat et diye başımdan aşağı kaynar sular boşaldı tabi. Bu olay cumartesi günü yaşandı biz eve geldik falan dün bendede eşimde boğaz ağrısı yanması ve biraz halsizlik başladı işin kötüsü annemdede aynı belirtiler var. Birde daha 11 aylık bebeğim oda ara ara öksürüyor ve burnu akmaya başladı. Ne yapıcaz ne edicez bilmiyorum kafayı yemek üzereyim. Kendimi düşünmüyorum ama bebeğim daha 11 aylık annemde ise hem şeker hem tansiyon var. Bu süreci nasıl atlıcaz bilmiyorum. Lütfen bilgisi olan bebeğine geçen yada kendi olanlar biraz akıl versin. Neler yaşadınız neler oldu..