Benimde testim pozitif ve karantinada 3.günüm ilaç yok bitkisel şeylerle ayakta kalmaya çalışıyorum örneğin bal zencefil zerdeçal limon ve ılık su yapıp bunları karıştırıp içiyorum yada su katmadan yiyorum bol mandalina bol sıvı alıyorum her gün bir adet sarımsak yutuyorum bu arada bebeğim 41 günlük burun tıkanıklığı ve arada bir ateşi oluyor yani bebekler bu şekilde atlatıyorlarmış kimisinde ishal de oluyormuş ama ben henüz yaşamadım bebegıme dokunmadan önce sürekli ellerimi yıkıyorum çok fazla ayakta tutmamaya çalışıyorum emzirip gazını çıkarıp uyutuyorum yada koyuyoum kendi kendine duruyor kucağa almamaya çalışıyorum mecbur olmadıkça sormak istediğiniz birşeyler varsa sorabilirsiniz🙏🏻💙