nilinannesiiiiiii HuseyinAlp merhabaa ben doğduğundan beri biberonla veriyorum , hem meme hem mama gidiyor öyle
Ensarmomy HuseyinAlp 2,5 aylığız biberonla veriyorum bende. Çok sinirlenince emmiyor ben o yüzden mama veriyorum oda çok nadir o yüzden biberon zorlamıyor
Azsekerlikahve HuseyinAlp biberonla veriyorm ama kesinlikle şırıngayla ver. Sonra emmeyi bırakıyo. Şuan zor emziriyorum. 4 buçuk aylık
bitanem123 Biberonla verıyorum ama ilk zamanlar sırıngayla veriyodum alışmasın diye 2 aylık olana kadar şırıngayla vermiştim ama bilsem başta biberonla verirdim
HuseyinAlp bitanem123 bende şırınga ile veriyorum memeyi bırakmasın diye de artık zorlamaya başladı şırınga ile vermek ya
HuseyinAlp MervosP ben manayı kestiğimde Bi hafta çocuk kilo almadı hiç sağlık ocağında mama takviye edin dedi bizde veriyoruz p.tesi yine de Bi doktora götüreceğiz
IpekAda Biberonla veriyorum 20 günlük bebeğime . Sezeryandan dolayı sütüm çok az aptamil kullanıyorum
bitanem123 HuseyinAlp göğüs ucuna göre bıberonn al ver canım şırınga çok ayrı bı dert gercekten yumuşak olsun bıberonun agzı gogus ucun varsa uzun al yoksa kısa agızlı bıberonlarda var
MervosP HuseyinAlp başlarda bende de öyle olmustu 3 günde 50 gram almıstı azdı mama verdim sonradan hala veryodum sütüm cogaldı
Tgb1gl HuseyinAlp ben mamayı da biberonla veriyorum çalıştığım için sağdığım sütü de. Cam biberon denedim onda emmedi MAM marka biberon aldık onda çok güzel emiyor. Beni de bırakmadı. 4 ay 28 günlük kızım
Canancann HuseyinAlp biberon kullanıyorum gündüzleri. Bazen meme de alıyo ama gece tamamen meme alıyo biberon almıyo