annem ben küçükken hep kaşığın arka tarafıyla biraz bastırır ve ileri geri yaprak 1-2 dakika masaj yaprdı,kaşıkda soğuk oldupu için etkisi olur diye düşünüyorum.Bikeresinde çok fena duvara kafa atmıştım hatırlıyorum baya şişmişti,somun ekmek çiğneyip başıma koydu,nasıl oldu bilmiyorum ama şişlik inmişti😂