Melekkamer bizde ayni uyku tulumunu kullaniyoruz 23 derecede odamiz sabir oda termostati var kombiye bagli ben sifir kol zibin ile giydiyorum sadece ince corap corabinda lastik kismini kestim corapla uyumak iyi degil ama uyku tulumunun ayagi olmadigi icin biz yorgan ortuyorum ayaklarimiza ama uyku tulumunda olmuyor ,mesela 24 derece olsun odamiz hemen sirti terlemeye basliyor bence bana gore kalin giydiyorsunuz acaba terliyor ve teri mi soguyor aklima o geldi cunku 1,5 tog 3 kat demek birde zibin var 4 kat siz altina badi ve alt giydiyorsunuz oldu 6 kat yada 24 dereceden gece baya dusunuyor isisi odanizin ikiside olabilir