Bi kaç ay önce silmiştim bu uygulamayı bebeğimden vakit ayıramıyorum diye. 7 ay 13 günlük Oğlum bugün covid19 testi pozitif çıktı. Bizde bir belirti yok . Karantinadayız. Bi süreci atlatan var mı. Moralimi yüksek tutmaya çalışıyorum.. kimden nasıl bulaştı bilmiyoruz. Grip belirtisiyle gitmiştik hastaneye öyle test yaptılar.