Teosmom Ek gıdaya direkt 6.ay mı başladınız yoksa daha önceden ufak alıştırmalar yaptınız mı?? Ufak tefek şeyler tattırdınız mı?
Oyku123 Teosmom kilo alimi az oldugu icin biz doktorumuzun tavsiyesiyle 5.ayda basladik 6 aydaymis gibi verdim yediklerini .bi sikintimiz olmadi şükür .
Burcem Teosmom 5. Ayımız doktorumuz başlamımızı söyledi ki artık kızım da saldırıyor ağlıyor ağZını şapırdatıyordu hazırdı aslında bi nevi. Yoğurtla başladım arkasından sebzelerle tadımlara başlicam
Fatmaaker Teosmom 6. Ay yani 180 gün oldu başladım 7,5 aylık bi çok şeyi taddık ama kaşığın ucuyla pek yemiyor bakalım 😀
Teosmom Burcem genellikle yoğurtla başlanıyo sanırım. Peki bir tarif kitabı falan mı aldınız yoksa doktor önerisi mi yine
Burcem Teosmom doktorum da söyledi burda ki yazılardan instagramda ki sayfalardan araştıra araştıra öğreniyorum tarif kitabı alayım dedim ama kısıtlı tarifler var bu açıdan insta da baya tarif var keza burda da öyle tarif dünyası var oralardan bakınıyorum