eceunverkanra her yerde yazıyorum ve yazacağım, damlalar cok işe yaramadı, tamany wind salbe gaz kremi. İnternetten araştırın mükemmel bişey. Kullandığım gün artık odayı havalandırmak zorunda kaldım, öyle gaz çıkardı. Masajla yapılıyor zaten karnına. Böyle bişey olamaz. N11 de vardı sanki. Bizim almanya da tanıdık vardı ona getirtmiştik. Hatta ben başta bilseydim önceden kullanırdım. O damlalara verdiğim parayı bu kreme verirdim. Tavsiye ederim.