Bebeğim 4 buçuk aylık oldu iyiydi uguldanır güler biz konuşunca tepki gösterirdi 2 gündür acayip mutsuz asla gülmüyor sürekli bir mız mız oyuncaklarını bile oynamıyor tabiri caizse yüzüme bile bakası yok gözleri bile soluk gibi neden acaba böyle buda ataga dahil mi?