Deletedmom366 hastanede ve sağlık ocağında verdiğimiz topuk kanında benim kızımında tiroit hormonu yüksek çıktı kuzum sağlık Ocagı tekrar almak istedi ben yine çığlık çığlığa ağlamasına dayanamazdım hastanedeki sonuçtan sonra doktor zaten endokrine yönlendirdi elinin üstünden kan aldılar sonucu çıkınca kağıdı size getiririm dedim 10-15 günlükken verdik o kanı normale dönmüştü kağıdıda sağlık ocağına verdim tamam dediler ☺️☺️ Yenidoğanda olabiliyormuş kuzum düşer sizinkide inşallah 🤲🏻🙏🏻😌