Zeynepli1234 o zaman reflüdür. Lğtfen takip edin. Kızımda biraz benim tecrğbesizliğimden, biraz ilk doktorun tedavisinin kızıma iyi gelmemesinden perişan oldu çocuk.
Çok çok üzülüyorum o günler aklıma geldikçe. Hiç uyuyamazdı. Çok huzursuzdu.
Takip edin.
Uyku surelerinde kısalma varsa, emdiği uykusunda da ağzına geldiği için rahatsız oluyor olabilir.
Uyurken yanında durun. Mumkunse kamera alıp izleyin. Yoksa babycam gibi ücretsiz uygulamalar vsr onları kullanın. Allah korusun uykusunda kaç kez boğulma tehlikesi atlattı.
Reflü yatagı kullanın. İhmal etmeyin.
Eger hiç uyuyamıyorsa fazla kustugu için aç kalıyordur. Ben 1 aylık bebeğe emzirme üstüne biberonla 120 cc takviye yaptıgım halde açmış kuzum hep.
Doktora gittiğinizde gaviscon, motilium gibi ilaçlar verirse Bebelac thickenerı da sorun. Kıvam arttırıcı olarak kullanılıyor. Gaviscon iyi gelmemişti kızıma ve doktor değiştirdik. Sağ olsun bunu önerdi. Hiç uyumayan, sürekli mutsız, acı çektiği her halinden belli bebeğim gitti yerine mutlu bir bebek geldi. Her gün dua ediyorum doktora